World Wide Waist

Jag har den senaste tiden varit fullproppad av information både privat och jobbmässigt. Börja känna en tilltagande World Wide Weirdness. Vad den går ut på vet jag inte men jag tror att det innebär att jag skriver och skriver och dessutom skriver ännu mer till alla överallt på alla ställen simultant och vet inte ibland omjag svarar rätt person på fel fråga eller vice versa. Det kan vara tvärtom också. Men jag fortsätter oförtrutet ty överlevnaden i The World Wide Weirdness är nog väsentlig misstänker jag.

Ett problem dock: Eftersom livet i World Wide Weirdness betyder mycket stillasittande så kan det mycket väl mynna ut i en World Wide Waist.

Men tjockt är gott och underhudsfett värmande så varför klaga?


Med tillbörlig respekt

Mikael Kamfjord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0