Mentalt halvsidesförlamad

Jag känner mig mentalt halvsidesförlamad.
Men jag kan inte avgöra om det är känslan eller logiken som styr vad jag uttrycker eller inte.

Jag har konsulterat mina hjärnhalvor för att eventuellt se om de kan bistå mig i mina funderingar.
De håller som bäst på och överlägger i ärendet. De kivas och bråkar en smula men gör det subtilt och internt för att inte störa mig. De har lovat att ge mig besked innan läggdags.

Så nu sitter jag här och formulerar saker som jag inte har kontroll över. Men det framgår väl med önskvärd tydlighet. Det viktigaste är inte vad jag skriver just nu bara att jag gör det.

Med tillbörlig respekt
Mikael Kamfjord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0