Östros symboliserar min orkeslöshet

Tänkte vara lika frekvent i bloggandet som jag har varit de senaste dagarna sen blev jag bara trött. Man kan naturligtvis blogga om gnällets frontfigur nummer 1: Östros! Man skulle med lätthet kunna blogga om oppositionens näst intill sjuka repetitiva retorik kring skattehöjningar. Man skulle kunna hänge sig åt både det ena och det andra men jag orkar inte idag, Inte ens Östros förmår mig att höja på ögonbrynen. Kanske för att det är både förväntat och ytterlitgt tröttsamt, kanske för att jag är less på oppositonens lättvindliga hantering av allvarsanheten. Kanske för att den s.k oppositionen är just bara en uppvisning i splittringens yttersta manifestation.

Jag orkar inte!

Med tillbörlig respekt

Mikael Kamfjord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0