JA till Europa

Jag har just blivit utnämnd till kampanjledare för Folkpartiet i Nybro inför kommande Europaparlamentsval.

Jag känner mig hedrad att lokalt få leda det arbete som är viktigt för demokratin både i Sverige och Europa.
Förutom att jag självfallet tillsammans med mina partivänner ska jobba hårt för liberala framgångar i valet den 7 juni vill jag också skapa en ökad medvetenhet kring valet.

Hur man röstar är naturligtvis viktigt. Men ATT man röstar är nödvändigt. Ett lågt valdeltagande riskerar att urholka demokratiprocessen i europasamarbetet.

Så, oavsett på vilket parti man röstar, är det ytterst viktigt ATT man röstar.

 Att rösta är inte bara en demokratisk rättighet, det är lika mycket en demokratisk skyldighet.


Med tillbörlig respekt

Mikael Kamfjord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0