Morgondagen!

Absolut ingenting tyder på att morgondagen inte infinner sig, som den så träffsäkert brukar göra. Dagar har tendenser till att upprepa sig men infinner sig gör de alltid.

Och just denna upprepning ligger i alla dagars inbyggda mekanism. Det betyder inte att jag behöver upprepa mig. Det fina med dagarnas upprepning är att de ger mig alla chanser att variera varje dag.

Så av den anledningen vill jag bara redan nu hylla morgondagen eftersom den har bestämt sig för att både väcka mig, behaga mig, lyfta mig, förhärliga mig och alltigenom fylla mig med mer liv.

Tack morgondagen för att du med osviklig förmåga ej vägrar upprepa dig.

 

Med tillbörlig respekt

Mikael


Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Bra skrivit (:

2009-01-28 @ 23:09:24
URL: http://finest.se/sjostromer
Postat av: Mikael

Tackar och bockar!

:)



Med respekt

Mikael

2009-01-29 @ 11:13:02
URL: http://verballiberal.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag gillar när jag ser att din tid går till att lura på bra saker som detta. En man som du med så många fantastiska tankar måste ha svårt att välja vad som ska läggas upp på bloggen.



Jag saknar dig, hoppas vi kan ses nästa gång jag kommer ner eller du kommer upp.



Pokäd/S

2009-02-28 @ 22:25:13
Postat av: Mikael Kamfjord

Tack för dina fina ord älsklingen! Jag utgår från att vi skall ses när jag kommer till sthlm. Tror det är ngn gång i april. Hör av mig om detta. Om du är här nere vet du var jag finns!



Älskar dig

Puss o kram



2009-03-01 @ 12:28:13
URL: http://verballiberal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0