SD spelar på en osmaklig lyra

Min blogg är inte välbesökt, det skall utan omsvep medges. Det gör nu ingenting.
Det som dock gör något är att så fort jag skriver ett inlägg som behandlar Sverigedemokraterna så får jag genast högre besökarfrekvens och dessutom oftast en kommentar.
Detta gläder mig oerhört av den enkla anledningen att jag vill debattera med SD. Jag vill möta dem.
Jag vill dra mitt lilla strå till den stack som förhoppningsvis kan peka på SD:s  försök att trigga på de stämningar som alltsom oftast dyker upp i dystra finansiella kriser.
Det är naturligtvis billigt och opportunistiskt av SD att spela på dessa osmakliga strängar men samtidigt väl fungerande. Det är i debatten och konfrontationen med SD vi kan avväpna och avdramatisera SD - inte i avsaknad av debatt och konfrontation!

Med tillbörlig respekt

Mikael Kamfjord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0