Moderater - VAKNA!

Den här artikeln får mig att rysa men samtidigt förvånar den mig inte. Och jag vet inte vad som är värst - artikeln i sig eller att jag just inte förvånar mig över densamma. Om det nu är så här måste Moderaterna agera. VAKNA rent av.

Folkaprtiet har som policy att aldrig vara beroende av eller samarbeta med partier som Sverigedemokraterna. Jag utgår från att FP i ett läge där Sd får en vågmästaroll tar ställning och inte låter sig lockas av makten.

Tack till Tobias som gjorde mig uppmärksam på denna artikel här


Med tillbörlig respekt (gäller ej alla idag)

Mikael Kamfjord

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad är det som är så farligt, Mikael? Jag förstår uppriktigt talat. Vad vet du egentligen om Sverigedemokraterna förutom en massa vänsterpropaganda och hörsägen? Har du läst partiprogrammet, till exempel? Se för övrigt följande länk och det dokument som finns länkat där:



http://adaktusson.blog.mtgnewmedia.se/2008/06/10/bara-varannan-svensk-sager-nej-till-sverigedemokraterna

2008-10-20 @ 23:12:17
Postat av: Mikael Kamfjord

Jodå, jag har noga studerat Sd:s partiprogram. Jag baserar mina inlägg utifrån just det och inte hörsägen. Det är kanske just det som är problemet utifrån din horisont - det är alltid bäst att insupa vattnet från källan och inte det sipprande som kommer från annat håll.

2008-10-20 @ 23:36:08
URL: http://verballiberal.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ingen orsak, förresten. (Angående tacket i blogginlägget.)



Det är bra att du har studerat partiprogrammet. Det är det faktiskt väldigt få av sd:s motståndare som har gjort. Tvärtom blir jag glad när jag ser att folk verkligen anstränger sig och inte bara rapar ur sig floskler... ehm, nåja.



Men kan du vänligen beskriva för mig exakt vad det är som är så hemskt med sd att alliansen under inga omständigheter som helst kan samarbeta med partiet?



Två frågor till: Vad tycker du om att vänsterkartellen samarbetar med kommunister? Och vad anser du om opinionsmätningen som jag länkade till i min förra kommentar ovan?

2008-10-21 @ 00:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0